Friday, October 10, 2008

New to sanskrit...

wow! de vreo 16 ani de cand ma fascineaza pe mine India am citit suficient de multe lucruri ca sa-mi dau seama de complexitatea, subtilitatea si multe alte "tatea" din domeniul indianisticii... dar de-abia acum cand m-am apucat cu adevarat de asta inteleg de cata munca e nevoie. Ca pentru orice domeniu o sa-mi spuneti.. mda.
Si chestia asta ma ambitioneaza pe de o parte, iar pe de alta, e destul de intimidanta mai ales ca nu ma pot apuca de nici o cercetare serioasa fara sa cunosc MACAR limba sanskrita.
si mai e o chestie, imi dau seama ca NU SE POATE fara sa merg acolo, sur place (in India si nu numai). E imposibil. Orice cercetator demn de aceasta apelatie trebuie sa faca asta. Sunt prea multe lucruri care nu pot fi deslusite doar stand in biblioteca. Ca sa nu mai spun ca prevad si munca de teren:))

No comments: