Monday, October 13, 2008

Oh no!!!!!!!!..dar pe de alta parte..

Mai tineti minte postingul de pin 2007 in care povesteam despre calugari coreeni pe care i-am vazut la Paris Bercy cu ocazia Festivalului de Arte Martiale? Acolo va spuneam ca reuseste un calugar sa sara - ajutat de la distanta de maestru sau - din lotus la cel putin 1,60 m cu picioarele desfacute... ca leviteaza practic. Si eram entuziasmata pentru ca asta venea sa puna o imagine spuselor lui Alexandrea David Neel depsre calugari tibetani care cica s-ar amuza cu asa ceva..

ei bine am gasit pe net inregistrarea. Nu sare din lotus.
Bine, tot ramane impresionant. Am incercat si eu sa fac ce face el... inca nu s-a inventat cuvant pentru o astfel de nulitate. Omul ala parca e supt in sus!

O chestie foarte importanta nu transpare din video, si anume, atmosfera care domnea in sala aia imensa de nush cate mii de persoane. Parca cineva ar fi apasat pe "break". nu stiu cum altfel sa descriu. Un timp de repaus. Chiar a curs altfel timpul in momentele alea, cu totii am fost inhatati de starea asta.
Culmea, calugarii shaolini -care chiar nu-s de colo, am vazut pe unul dintre ei facand clasica demonstratie cu spartul tijelor de metal pe cap, iar altul care a stat in sprijin pe doua degete!!!!!!!!! - nu m-au mai entuziasmat ca de obicei.
http://www.youtube.com/watch?v=mfj3PvWAaa0

No comments: