Monday, October 22, 2007

Amazing...

Vorbeam zilel astea cu prieteni si cu persoane pe care le-am intalnit si am ramas socata sa aflu ca toate au experimentat sau cat pe ce proiectia astrala. Si nu numai atat, dar aceste persoane cunosc pe multe altele (printre acestea altele se afla si rude de-ale lor:) ) care stapanesc bine tehnicile acestea!!!
La mine cred ca a fost chiar primul din experimentele pe care le-am facut. Se pare ca oricine care se intereseaza de pres pu de loin de chestii mai ..altfel.. da de practica asta.
In ceea ce ma priveste, eu sunt lecuita:) petnru ca exista totusi pericole non-neglijabile. singurul lucru pe care-l gasesc cu adevarat interesant este ca daca aceasta experienta reuseste, nu mai ai cum sa te identifici cu corpul. O propozitie ca corpul sunt eu devine absurda. ceea ce, din pacate, nu vrea sa spuna ca ramai constinet de asta 24/24. dar macar stii ca nu e asa.

3 comments:

Owner said...

simt nevoia sa intervin in favoarea corpului fizic... am impresia ca voi astia care va zbenguiti prin taramuri psihedelice, cautati sa rupeti legatura cat mai repede de corpul fizic si sa uitati sa apreciati tot ceea ce face el pentru voi. o fi avand el necazurile lui, da macar asa, un "multumesc ma, minune a omenirii", cred ca ar merita... altfel nu m-ar mira sa zica intr-o buna zi ca-s baga picioarele si va inlesneste despartirea.

A. B. said...

de accord:))
dar eu nu sunt o adepta doctrinelor care il dispretuiesc!!! Ar fi greu ca asa cum spui, e singurul pe care-l avem. asta insa nu inseamna ca sunt pentru IDeNTIFICAREA cu corpul!! De aici vin atasamentele, frica de moarte, si cel mai grav, impresia ca omul se limiteaza la corp.

Radu said...

explica un pic..ce este proiectia astrala? :)