Monday, September 01, 2008

Memories...

Am dat mai inainte de niste poze pe care le facusem la pagoda anul trecut cu ocazia unei sarbatori tibetane (anul asta nu va mai fi organizata acolo :(( Cauta organizatorii o locatie in Paris si acoperita... tocmai asta era fain ca era in aer liber, intr-un spatiu natural, langa lac...) si m-au podidit amintirile:)

L-am luat in poza din lateral pe Khenpo Trinley de care-mi place mie tare de tot:) E atat de scump omuletul asta! Si el ma place pe mine: de fiecare data cand deschid gura sa pun o intrebare, ba e mort de ras, ba ramane serios pe ganduri:))

A mai fost acolo un personaj foarte interesant, de altfel cred ca am mai scris despre el. Un indian care vindea ceai. Avea un turban portocaliu pe cap si o haina lunga alba. Am ramas pur si simplu fascinata de fata lui. Nu ca ar fi fost vreo frumusete, sau ca mi s-ar fi parut ca are vreo serenitate pe chip, ci pur si simplu pentru ca era incarnarea ideii pe care o avusesem cand eram mai mica despre cum e un indian:) Imi evoca universul lui Kipling de pilda, sau India secolului 19, cand mai ajungeau pe-acolo si ceva europeni. De altfel cred ca am umparat vreo 3 ceaiuri si ma tot plimbam "l'air de rien" pe-acolo numai ca sa-l mai pot studia:)
In poza e ceaiul in chestiune si doua prajiturele indiene facute cu morovi! foarte bune!

Alta poza cu un calugar ce lucra de zor la o mandala,
si alta facuta in aer liber, cu drapelasele tibetane cu invocatii pe ele:

2 comments:

Radu said...

sa mai povestesti ca imi place


un cititor :P

A. B. said...

Cu placere:)