Sunday, August 31, 2008

Incense...

Am facut o achizitie magnifica ieri:)

Am luat doua pliculete: una cu rasina de lemn de Styrax Benzoin, ce se gaseste in special in Java, Sumatra si Laos. am pus o bucatica intr-o 'brûle encens', adica o chestie care seamana cu defizoarele de parfum de casa, in care jos pui o lumanarica iar sus pui apa cu cateva picaturi dintr-un "parfum", in general cu aroma artificiala..
A fost super!!
Asta pana mi-am bagat nasul chiar sub fum si am inhalat! Am simtit fumul pana in trahee! Cand respiram simtem in mine mirosul de rasina (de fapt rasina nu miroase ca la noi acasa, ca aia de brad, a mea are miros de vanilie/amanda/ mir)! a fost teribil de puternic si prin urmare de neplacut.

al doilea pliculet contine "Pudra tibetana de purificare". Am mai dat eu de ea pe la sarbatori tibetane - sau himalayene mai bine zis- dar la vreme respectiva nu stiam la ce servete sau cum se utilizeaza. E vorba de un amestec din ghimbir, pin, rododendron si alte plante pe care tibetanii il utilizeaza pentru purificare locului in care stau dar si ca adjuvand pentru meditatie!
Inca nu am utilizat-o, dar cand o voi face, camera mea o sa miroasa ca la Pagoda!:)) hihi

No comments: