Friday, August 22, 2008

Swami Lakshmanjoo

Acest stimat domn a influentat indianistica mondiala in partea ei dedicata Sivaismului din Kashmir. A fost considerat ca fiind ultimul maestru autentic al sistemului Trika (reformat de Abhinavagupta) atat pe partea teoretica cat si pe cea practica. Yey! Din cate am citit eu, el a preconizat ca cel care-i va urma este fiul unuia din discipolii sai, Viresh Hughes, si toata lumea asteapta sa vada cum se va intampla asta.

http://www.kashmirshaivism.org/publications.html

2 comments:

AC said...

Asta e ceea ce afirma cei din familia Hugues. Parerea unora este ca acestia au ceva interese comerciale in aceasta directie deoarece "Shivaismul" vinde bine in zilele noastre.

Se pare ca profesorul Sanderson e de parere ca Swami nu a numit nici un succesor.

A. B. said...

Aha!
ma intrebam si eu serios cum ar putea fi asta adevarat..
Clar vinde bine! Am fost si eu la ei pe site acm vreo cateva saptamani si am ramas muta uitandu-ma la preturile pe care le practica!
Merci mult pentru info!