Thursday, September 11, 2008

Cultura Vinča (neolitic)

Acum cateva saptamani, o persoana pe care o cunosc bine, mi-a aratat niste fotografii intr-o carte (cele pe care le vedeti si voi in poze) si mi-a spus ca a intalnit un medium de curand (un tip foarte special din ce mi s-a povestit) caruia i le-a aratat si i-a spus ca sunt extraterestrii! Persoana pe care eu o cunosc banuia acest lucru, dar cum e un om cu capul pe umeri nu s-a hazardad prea mult in directia asta.
Ca or fi, ca n-or fi, fiecare cum crede, eu m-am gandit totusi sa vi le arat, asa o sa puteti cugeta singuri asupra faptului.
Este vorba de niste statuete care fac parte din cultura neolitica Vinca (pe teritoriu fostei Yugoslavii) si au fost gasite in apropierea Belgradului si Pristinei in jurul mileniului 5 IH.
Un link cu ceva piese de-acolo: http://netsell.com/lococo/pottery.html


No comments: