Tuesday, May 01, 2007

Calatorie printre sunete


Am asistat astazi la un curs in care se lucra cu sunete. Mi-a adus aminte de stagiul de la Moeciu:) ehei, the good old days. Cred ca acela a fost stagiul meu preferat.
O tipa tine cursul acesta. Este o chinezoica ce vorbeste foarte bine franceza, foarte simpatica si care se vede ca stie despre ce vorbeste. A venit la mine de cum a intrat in sala (desi erau o groaza de oameni) ca sa vada cum ma cheama , sa-mi explice despre ce este vorba, sa vada daca am ce-mi trebuie (o zafu sub derriere) etc. Stie numele tuturor persoanelor din sala!! si merge si le arata, ii intreba de una de alta, e super super draguta.
Am lucrat cum spuneam pe sunete, incepand cu partea de sus pana jos de tot in abdomen si coccis. Idea e sa gasim in noi insine puterea vindecatoare a sunetului. (explicatiile sunt mult mai subtile, dar tre sa-mi revad notitele ca sa nu spun prea multe tampenii)
Am iesit cu o foarte buna dispozitie de-acolo.
E interesant totusi cum vezi imediat autenticul. Ne explica de pilda cum in china inca de la varsta de 4 ani copii incep sa lucreze cu sunetul, fac tot felul de exercitii. Ideea e sa faci sa rezoneze bazinul, coccisul (codita:) ) pentru multele semnificatii pe care le are:)
(profa de care va vorbesc este cea care zambeste acolo in mijlocul fotografiei)

2 comments:

Owner said...

Ma gandeam ca poate te intereseaza un articol ce l-am gasit azi pe NY Times :)

A Big Stretch

I grew up watching my father stand on his head every morning. He was doing sirsasana, a yoga pose that accounts for his youthful looks well into his 60s. Now he might have to pay a royalty to an American patent holder if he teaches the secrets of his good health to others.[...]

It’s a mystery to most Indians that anybody can make that much money from the teaching of a knowledge that is not supposed to be bought or sold like sausages. Read more

A. B. said...

Merci scumpi!!
Ti pup mult de tot!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX